١٠۶ اثر در جشنواره نوجوان سالم در کرمانشاه برگزیده شده و از این آثار تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 22 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عصر امروز (پنجشنبه) آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در کرمانشاه برگزار شد.

امیرمحمد کریمی و سارینا حیدری خبرنگاران تابناک کرمانشاه در این جشنواره حائز رتبه برتر در رشته‌های طراحی پوستر و نهج‌البلاغه شدند و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.


برگزاری جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی


سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم (یاریگران زندگی) با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی افزود: پیشگیری از بروز رفتار‌های پرخطر و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف سالانه برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال دوازدهمین دوره این جشنواره در طول سال تحصیلی در قالب مسابقات مختلف در رشته‌های مقاله نویسی، ایده‌پردازی، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، نمایش، نرم افزار، چند رسانه‌ای و روایت برای دانش‌آموزان برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز (پنجشنبه) اختتامیه مراسم بود و از برگزیدگان مسابقات تجلیل شد، متولی اصلی این برنامه آموزش و پرورش است و از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیران مدارس و معاونین پرورشی هم برای اجرای آن کمک گرفتیم.

وی گفت: اثرات ارسالی به این جشنواره مجازی و حضوری است که به دبیرخانه استان کرمانشاه ارسال شده و در مجموع ٢۵ هزار و ۴١٠ اثر از سراسر استان کرمانشاه داشتیم.

محمدی تاکید کرد: در مرحله استانی ۴٩ اثر برگزیده رتبه نخست، ٣٣ اثر رتبه دوم و ٢۴ اثر رتبه سوم را کسب کردند که امروز از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار